Створюємо набір космічних іконок в «плоскому» стилі в Illustrator
Всім привіт! Сьогодні ми з вами будемо малювати набір з шести іконок в модному нині «плоскому» (flat) стилі з довгою тінню (long shadow). Використовувати будемо прості фігури і взаємодія між ними за допомогою панелі Pathfinder.
1. Іконка ракети
Крок 1
Наші іконки будуть мати круглу основу. Намалюємо її за допомогою інструменту Ellipse Tool (L). Я вибрала розмір 512×512 пікселів. Залийте цей круг кольором #304d5b, що символізує космос. Ці ж значення основи будуть використовуватися і в інших іконках — запам'ятайте їх.
Крок 2
Додайте овал, витягнутий по вертикалі. Його залийте кольором #ebebeb.
Потім клікніть по верхній опорній точці інструментом Convert Anchor Point Tool (Shift+C), щоб точка стала «кутовий», а верх майбутньої ракети придбав гострий кінчик.
Після цього збільште довжину верхній частині напрямних правої і лівої опорної точок фігури, щоб вийшло приблизно як показано нижче.
Крок 3
У нижній частині основи ракети додайте перекриває фігуру прямокутник будь-якого кольору (дивіться приклад на першій картинці нижче). Потім виділіть основу ракети разом з цим прямокутником і натисніть кнопку «Minus Front» на панелі Pathfinder. Має вийти як на другій картинці нижче.
Крок 4
Інструментом Line Segment Tool (\) проведіть лінію, що виходить за межі фігури, по вертикальному центру основи ракети:
Виділіть цю лінію разом з основою ракети і натисніть кнопку «Divide» на панелі Pathfinder. Отримане разгруппируйте (Shift+Ctrl+G). Змініть колір правої половинки на #dedede.
Крок 5
Додайте не дуже великий круг із заливкою сірого кольору (#959595), розташувавши його приблизно як показано нижче. Зробіть його копію (Ctrl+C, Ctrl+F) і зменшіть її, потім змініть колір на #64808e. Це буде ілюмінатор.
Крок 6
У нижній частині ракети додайте прямокутник із закругленими кутами (Rounded Rectangle Tool). Залийте його тим же сірим кольором, що і окантовку ілюмінатора, і в панелі шарів опустіть нижче інших елементів ракети.
Крок 7
Тепер додамо стабілізатори. Намалюйте коло червоного кольору (#d74f41) розмірами 100×100 пікселів. Нижню опорну точку посуньте вниз на 70 пікселів. Потім клацніть по ній інструментом Convert Anchor Point Tool (Shift+C), щоб вона стала «кутовий».
В панелі шарів опустіть фігуру нижче інших елементів ракети. Потім розташуйте і поверніть її так, як показано нижче:
Не знімаючи з фігури виділення, виконайте команду Object> Transform> Reflect, вказавши там відображення по вертикальній осі. По закінченні натисніть кнопку «Copy». Отриманий відбитий дублікат розташуйте на протилежному боці ракети.
Крок 8
Зробіть копію будь-якого з стабілізаторів, доданого в попередньому кроці. Поверніть йому вертикальний вигляд, підніміть на передній план (Shift+Ctrl+]), розташуйте по вертикальному центру ракети, активуйте інструмент Selection Tool (V) і, утримуючи кнопку Alt, стисніть по горизонталі.
Крок 9
Трохи доопрацюємо ракету. Давайте додамо кінчик червоного кольору і тінь в ілюмінатор.
Для додання верху червоного кольору вчинимо так. Намалюйте овал з відповідним кольором заливки (#d74f41) і розташуйте його так, як показано нижче.
Виділіть його разом з основними частинами ракети, активуйте інструмент Shape Builder Tool (Shift+M), затисніть Alt і клацніть по зовнішній частині овалу, щоб видалити її. Після цього опустіть частину еліпса нижче фігур ілюмінатора.
Крок 10
Тепер розберемося з ілюмінатором. Зробіть копію синьої постаті (Ctrl+C, Ctrl+F). Змістіть її на 10 пікселів вправо і вниз і змініть колір заливки на #5b8da6. Фігури ж, залишилася на місці, задайте колір #7eacc4.
Додайте невеликий коло будь-якого кольору в показаному на першому зображенні нижче місці. Виділіть його разом зі зміщеним колом і натисніть кнопку «Minus Front» на панелі Pathfinder. Потім зробіть копію блакитного кола в центрі ілюмінатора. Отриману в ході операції віднімання фігуру виділіть разом з цією копією і натисніть кнопку «Intersect» на панелі Pathfinder. Має вийти як показано на другому зображенні нижче.
Крок 11
Тепер додамо довгу тінь. Є кілька способів зробити це. Я скористаюся описаним нижче.
Виділіть всі елементи ракети, продублюйте їх (Ctrl+C, Ctrl+F) і потім об'єднайте, натиснувши кнопку «Unite» на панелі Pathfinder.
Додайте до заливання (саме до неї, а не до всієї фігури) ефект Effect> Distort & Transform> Transform з показаними нижче налаштуваннями:
До цієї ж заливці додайте ефект Effect> Pathfinder> Add. У цей момент програма може дещо «задуматися». Тепер зменшите непрозорість всієї фігури до 40% і в панелі Appearance перевірте, щоб ефект Transform був над ефектом Add. Це важливо.
Змініть тип заливки на лінійний градієнт з наступними налаштуваннями (обидва маркер чорного кольору, призначена для правого непрозорість 0%; положення їх наступне: лівий – 25%, правий – 60%).
Надішліть фігуру на самий задній план (Shift+Ctrl+[). Повинно вийти ось так:
Щоб у майбутньому не повторювати всі ці дії, відкрийте панель Graphic Styles (Window> Graphic Styles; Shift+F5) і натисніть там кнопку «New Graphic Style». Можете назвати його, наприклад, «Long shadow».
Нам же залишилося зробити так, щоб тінь не було видно за межами основного кола. Для цього продублюйте його (Ctrl+C, Ctrl+F). В панелі шарів підніміть копію вище «довгої тіні», виділіть об'єкти і натисніть Ctrl+7 для створення відсічній маски.
Для наступних іконок просто застосовуйте збережений графічний стиль.
Крок 12
Додайте кілька кіл різного розміру з заливкою кольору #ffebd0. Це далекі зірки глибокого космосу.
На цьому іконка ракети готова.
2. Іконка планети
Крок 1
Базою тут буде служити такий же коло розміром 512×512 пікселів і з кольором заливки #304d5b. Додайте до нього коло розміром 300×300 пікселів і кольором заливки #fdc588.
Крок 2
Тепер намалюйте кілька прямокутників приблизно як показано нижче, розфарбувавши їх відтінки жовтого кольору.
Згрупуйте ці прямокутники (Ctrl+G). Зробіть копію жовтого кола (Ctrl+C, Ctrl+F) і підніміть на передній план (Shift+Ctrl+]). Потім виділіть її разом з групою прямокутників і натисніть Ctrl+7 для створення відсічній маски. Потім поверніть цю групу з маскою на 30° проти годинникової стрілки.
Крок 3
Зробіть дві копії жовтого кола (Ctrl+C, Ctrl+F Ctrl+F), підніміть їх на передній план (Shift+Ctrl+]). Верхній дублікат змістіть на 20 пікселів вгору і вліво. Потім виділіть обидві копії і натисніть кнопку «Intersect» на панелі Pathfinder. У отриманої фігури змініть режим змішування на Screen і зменшіть її непрозорість до 40%.
Крок 4
Додамо планеті кільце. Для цього намалюйте два кола розмірами 470×90 і 380×70 пікселів. Більший залийте кольором #556d79, менший — будь-яким. Потім виділіть їх і натисніть кнопку «Minus Front» на панелі Pathfinder. Отриману фігуру поверніть на 15° проти годинникової стрілки.
Тепер приховаємо верхню частину кільця, яка повинна ховатися за планетою. Зробіть копію жовтого кола, підніміть її на передній план і намалюйте інструментом Line Segment Tool (\) лінію, що перетинає його приблизно в показаному нижче місці.
Виділіть копію кола разом з лінією і натисніть кнопку «Divide» на панелі Pathfinder. Отриману групу разгруппируйте (Shift+Ctrl+G). Нижню частину видаліть. Верхню ж залийте чорним кольором і, не знімаючи з неї виділення, додайте кільце, після чого натисніть кнопку «Make Mask» на панелі Transparency (Window> Transparency; Shift+Ctrl+F10). Там же зніміть галочку з пункту «Clip». Повинно вийти так:
Крок 5
Додайте довгу тінь за допомогою збереженого в першому розділі графічного стилю. Тут не потрібно робити копію всіх фігур, а тільки кільця (прибравши у копії маску непрозорості) і жовтого кола.
І залишилися зірки:
3. Іконка антени радіотелескопа
Крок 1
Намалюйте коло діаметром 300 пікселів і залийте його кольором #d74f41. Додайте прямокутник, перекриває його праву частину трохи менше ніж наполовину. Виділіть обидві фігури і натисніть кнопку «Divide» на панелі Pathfinder. Повинно вийти показане нижче.
Розділіть це майже півколо на дві частини по горизонталі. Цей процес описаний в першому розділі. Нижню частину залийте кольором #bb4031.
Крок 2
Додайте витягнутий вертикально овал з кольором заливки #556d79 і додайте його як показано нижче.
Тепер інструментом Polygon Tool (знаходиться в одній групі з Rectangle Tool (M)) клацніть по робочій області. У діалоговому вікні задайте який-небудь невеликий радіус (до 15 пікселів) і три вершини. Одержаний трикутник розташуйте як показано нижче, і розтягніть за допомогою інструмента Selection Tool (V).
На кінчику трикутника додайте невеликий круг. Колір заливки трикутника і кола – #959595.
Поверніть всі елементи радіотелескопа на 30° проти годинникової стрілки.
Крок 3
Способом, вже описаних вище, додайте трикутник (колір заливки #959595) в нижній частині радіотелескопа. Цей трикутник вирівняйте по горизонтальному центру ілюстрації, а всі елементи радіотелескопа перемістіть щодо нього, щоб вийшло приблизно так, як показано нижче.
Не знімаючи виділення з трикутника, виконайте команду Object> Path> Offset Path зі зміщенням в районі -16 пікселів. Потім виділіть обидва трикутника і натисніть кнопку «Minus Front» на панелі Pathfinder. Отриману фігуру опустіть нижче інших елементів радіотелескопа.
Крок 4
Додаємо довгу тінь і зірки (я ще трохи змістив все догори).
4. Іконка НЛО
Крок 1
Намалюйте коло діаметром 300 пікселів і додайте овал, перекриває верхню його частину, трохи нижче середини. Виділіть обидві фігури і натисніть кнопку «Intersect» на панелі Pathfinder. Колір отриманої фігури змініть #7eacc4.
Крок 2
Додайте еліпс розмірами 450×160 пікселів. Залийте його кольором #d74f41 і опустіть нижче фігури, отриманої в кінці попереднього кроку, розташувавши показаним на зображенні нижче.
Зробіть копію цього овалу на задній план (Ctrl+C, Ctrl+B ). Змінити колір заливки цієї копії на #9f3025 і розтягніть її в висоту, щоб вийшло як показано на першому зображенні нижче. Потім виділіть обидва червоних еліпса і натисніть кнопку та за допомогою інструменту Shape Builder Tool (Shift+M) видаліть верхню темно-червону частину.
Крок 3
У нижній частині НЛО додайте прямокутник з шириною дорівнює блакитний «півкулі» і достатньою висотою (орієнтуйтеся на приклад нижче). Залийте його кольором #959595 і опустіть нижче інших частин НЛО.
Перетворіть прямокутник в трапецію, змістивши нижні опорні точки на 20 пікселів всередину фігури. Інструментом Add Anchor Point Tool (+) додати опорну точку по центру нижньої сторони. Трохи опустіть її вниз, заокруглюючи цю грань. Але за замовчуванням ця точка буде «прямий», тому додайте їй напрямні за допомогою інструменту Convert Anchor Point Tool (Shift+C).
Додайте там же овал жовтого кольору (#fed6a2). Опустіть його нижче інших елементів НЛО.
Якщо нижня частина здасться завеликою, то перемістіть нижні опорні точки трапеції і жовтий овал вгору, що я і зробив.
Крок 4
Додайте куполу НЛО тінь, подібно до того, як ми робили це для ілюмінатора ракети. Тільки тут зміщення копії основної фігури складе 20 пікселів.
Намалюйте три невеликих овалу жовтого кольору (#fed6a2), розташувавши їх так, як показано нижче.
Крок 5
Залишається довга тінь і зірки.
5. Іконка звичайного телескопа
Крок 1
Намалюйте прямокутник розмірами 300×150 пікселів. Вже знайомими маніпуляціями розділіть його на дві частини по горизонталі. Верхню залийте кольором #d74f41, нижню – #bb4031. У лівій частині додайте ще два прямокутника. Верхній призначте колір заливки #bb4031, нижнього – #9f3025.
Крок 2
У правій частині додайте ще одні прямокутник з кольором заливки #9f3025.
Там же намалюйте вузький овал трохи меншої висоти, ніж прямокутник. Залийте його кольором #5b8da6. Потім клікніть по верхній і нижній опорним точкам інструментом Convert Anchor Point Tool (Shift+C) і опустіть нижче нього. А також змістіть всю конструкцію ліворуч, ближче до центру зображення.
Вже знайомою техніці додайте блик «око» телескопа.
Крок 3
Інструментами Rectangle Tool (M) і Rounded Rectangle Tool намалюйте наступні елементи. Колір заливки світлих #959595, темних – #666666.
Тепер поверніть всі елементи телескопа (але не штатива) на 15° проти годинникової стрілки. При необхідності змініть положення штатива і довжину складових його елементів і самого телескопа (що я і зробив).
Як завжди, залишається тільки довга тінь і зірки.
6. Іконка півмісяця в хмарах
Крок 1
З кола діаметром 300×300 пікселів з заливкою #fed6a2 вже знайомими маніпуляціями відніміть коло меншого розміру.
Крок 2
З декількох кіл з кольором заливки #7eacc4 намалюйте основу хмари.
Об'єднайте їх за допомогою команди «Unite» з панелі Pathfinder. Потім намалюйте прямокутник, що перетинає нижню їх частину (дивіться першу картинку нижче) і відніміть з «хмари» командою «Minus Front» з панелі Pathfinder.
Тим же чином додайте ще одна хмарка, а також довгу тінь і зірки.
Х'юстон, у нас немає проблем!
Ось і готові наші космічні іконки в «плоскому» стилі. Сподіваюся, урок вам сподобався.
Немає коментарів:
Дописати коментар