Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

субота, 15 квітня 2017 р.

Створення програми "Діаграма + плитка" 

Всім привіт! Сьогодні я розповім вам, як створити легку програму С++, при запуску якої, у нас з'являться діаграма (ЛКМ) і плитка (ПКМ).





Для початку, беремо основу програми.



Повертаємось до VisualStudio. Відкриваємо Solution Explorer - нам знадобляться тільки 2 файли, це: ProgramDlg.h та ProgramDlg.cpp





Далі, відкриваємо ProgramDlg.h і стираємо весь код; 
І вставляємо цей код:

// ProgramDlg.h : файл заголовка
//
#pragma once
#define mtime 298
#define pi 3.14159265358979323846
// діалогове вікно CProgramDlg
class CProgramDlg : public CDialog
{
// Створення
public:
CProgramDlg(CWnd* pParent = NULL); // стандартний конструктор
// Дані діалогового вікна
enum { IDD = IDD_PROGRAM_DIALOG };
protected:
virtual void DoDataExchange(CDataExchange* pDX); // підтримка DDX/DDV
// Реалізація
protected:
HICON m_hIcon;
// Створені функції схеми повідомлень
віртуальний BOOL OnInitDialog();
afx_msg void OnPaint();
afx_msg HCURSOR OnQueryDragIcon();
DECLARE_MESSAGE_MAP()
private:
COLORREF cf, ck, c[25];
HFONT hold, hNew, hbk;
HPEN hPenOxy, hOldPen, pen;
HBRUSH m, oldm, brush;
CPen d, oldd;
CBitmap pic;
CRect rc, w, kw[30];
CString ms, t, z;
int Matrix[50][50];
int x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4;
int RH, RW, k, i, j, p, x, y, cx, cy, dx, dy;
bool fg;
void zastavka();
void diagramm();
public:
afx_msg void OnLButtonDown(UINT nFlags, CPoint point);

afx_msg void OnRButtonDown(UINT nFlags, CPoint point);

};

Потім, відкриваємо ProgramDlg.cpp і стираємо весь код; 
Замість старого коду вставляємо ось цей код:

// ProgramDlg.cpp : файл реалізації
//
#include "stdafx.h"
#include "Program.h"
#include "ProgramDlg.h"
#include "afxdialogex.h"
#ifdef _DEBUG
#define new DEBUG_NEW
#endif
// діалогове вікно CProgramDlg
CProgramDlg::CProgramDlg(CWnd* pParent /*=NULL*/)
: CDialog(IDD_PROGRAM_DIALOG, pParent)
{
m_hIcon = AfxGetApp()‐>LoadIcon(IDR_MAINFRAME);
}
void CProgramDlg::DoDataExchange(CDataExchange* pDX)
{
CDialog::DoDataExchange(pDX);
fg = true;
SetWindowTextW(L"ProgramDiagramaPlitka");
}
BEGIN_MESSAGE_MAP(CProgramDlg, CDialog)
ON_WM_PAINT()
ON_WM_QUERYDRAGICON()
ON_WM_LBUTTONDOWN()
ON_WM_RBUTTONDOWN()
END_MESSAGE_MAP()
// обробники повідомлень CProgramDlg
BOOL CProgramDlg::OnInitDialog()
{
CDialog::OnInitDialog();
// Задає значок для цього діалогового вікна. Середа робить це автоматично,
// якщо головне вікно програми не є діалоговим
SetIcon(m_hIcon, TRUE); // Великий значок
SetIcon(m_hIcon, FALSE); // Дрібний значок
// TODO: додайте додаткову ініціалізацію
return TRUE; // повернення значення "TRUE", якщо фокус не переданий елементу управління
}
// При додаванні кнопку згорнути діалогове вікно потрібно скористатися наведеним нижче кодом,
// щоб намалювати піктограму. Для додатків MFC, що використовують модель документів або уявлень,
// це автоматично виконується робочою областю.
void CProgramDlg::OnPaint()
{
if (IsIconic())
{
CPaintDC dc(this); // контекст пристрою для малювання
SendMessage(WM_ICONERASEBKGND, reinterpret_cast<WPARAM>(dc.GetSafeHdc()), 0);
// Вирівнювання значка по центру клієнтського прямокутника
int cxIcon = GetSystemMetrics(SM_CXICON);
int cyIcon = GetSystemMetrics(SM_CYICON);
CRect rect;
GetClientRect(&rect);
int x = (rect.Width() ‐ cxIcon + 1) / 2;
int y = (rect.Height() ‐ cyIcon + 1) / 2;
// Намалюйте значок
dc.DrawIcon(x, y, m_hIcon);
}
else
{
CDialog::OnPaint();
zastavka();
}
}
// Система викликає цю функцію для отримання відображення курсора при переміщенні
// згорнутого вікна.
HCURSOR CProgramDlg::OnQueryDragIcon()
{
return static_cast<HCURSOR>(m_hIcon);
}
/* ‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐ Сектор Діаграма
//‐ включити перо малювання
// ‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐ C++ приклад Pie()
// http://cubook.supernew.org/manual‐c/methods/153‐pie
*/
void CProgramDlg::zastavka()
{
CClientDC dc(this);
GetClientRect(&rc);
dx = abs(rc.right ‐ rc.left) / 5;
dy = abs(rc.bottom ‐ rc.top) / 5;
int pp = 0;
for (k = 0; k < 5; k++)
{
for (i = 0; i < 5; i++)
{
if (pp % 2 == 0)
{
cf = 0x0000DDFF;
ck = 0x00C4563D;
}
else
{
ck = 0x0000DDFF;
cf = 0x00C4563D;
}
hPenOxy = CreatePen(PS_SOLID, 6, ck);
hOldPen = (HPEN)SelectObject(dc, hPenOxy);
m = CreateSolidBrush(cf);
oldm = (HBRUSH)dc.SelectObject(m);
x1 = rc.left + k*dx;
y1 = rc.top + i*dy;
x2 = rc.left + (k + 1)*dx;
y2 = rc.top + (i + 1)*dy;
dc.Rectangle(x1, y1, x2, y2);
pp++;
}
}
DeleteObject(m);
SelectObject(dc, oldm);
SelectObject(dc, hOldPen);
DeleteObject(hPenOxy);
}
void CProgramDlg::diagramm()
{
CClientDC dc(this);
GetClientRect(&rc);
dc.FillSolidRect(&rc, 0x00FFFFFF);
hPenOxy = CreatePen(PS_SOLID, 3, 0x00FFFFFF);
hOldPen = (HPEN)SelectObject(dc, hPenOxy);
x1 = rc.left + 170;
y1 = rc.top + 10;
x2 = rc.right ‐ 170;
y2 = rc.bottom ‐ 10;
// визначити колір малювання об'єкта
m = CreateSolidBrush(0x0000BBFF);
oldm = (HBRUSH)dc.SelectObject(m);
dc.Ellipse(x1, y1, x2, y2);
// визначити колір малювання об'єкта
m = CreateSolidBrush(0x00E16941);
oldm = (HBRUSH)dc.SelectObject(m);
x3 = x2;
y3 = (y1 + y2) / 2 + 20;
x4 = (x1 + x2) / 2;
y4 = y1;
dc.Pie(x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4);
// визначити колір малювання об'єкта
m = CreateSolidBrush(0x002E67F3);
oldm = (HBRUSH)dc.SelectObject(m);
x3 = x2 ‐ 50;
y3 = y2;
x4 = x2;
y4 = (y1 + y2) / 2 + 20;
dc.Pie(x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4);
// визначити колір малювання об'єкта
m = CreateSolidBrush(0x00C4A69A);

oldm = (HBRUSH)dc.SelectObject(m);
x3 = x1;
y3 = y2 ‐ 50;
x4 = x2 ‐ 50;
y4 = y2;
dc.Pie(x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4);
// малювання прямокутника округленого
//rc.DeflateRect(5, 5);
//dc.RoundRect(&rc, CPoint(45, 45));
SelectObject(dc, hOldPen);
DeleteObject(hPenOxy);
DeleteObject(m);
SelectObject(dc, oldm);
}
void CProgramDlg::OnLButtonDown(UINT nFlags, CPoint point)
{
// TODO: Add your message handler code here and/or call default
diagramm();
CDialog::OnLButtonDown(nFlags, point);
}
void CProgramDlg::OnRButtonDown(UINT nFlags, CPoint point)
{
// TODO: Add your message handler code here and/or call default
zastavka();
CDialog::OnRButtonDown(nFlags, point);
}


Зберігаємо програму і запускаємо локальний відладчик










В результаті, у нас виходить ось така програма:

1. Якщо натиснути ЛКМ:












2. Якщо натиснути ПКМ:












Дякую за увагу!

Немає коментарів:

Дописати коментар